divendres, 9 de maig del 2008

ELEGY


Isabel Coixet és per mi sinònim d’emocions extremes. La seva nova pel·lícula no és una excepció. Ens trobem una vegada més davant d’un home molt zelós de la seva intimitat, amant de l’art i de si mateix que rebutja tot compromís tant de dona, com de fill, com de sobre tot amants. Fins i tot d’aquelles amants pels que ha desenvolupat cert sentit de rutina. Es per això que entra en conflicte quan s’ha d’encarar a un sentiment que potser és nou per ell: l’amor. He sentit moltes critiques d’aquesta pel·lícula que no comparteixo: que a la Coixet li agrada carregar les tintes quan no cal, que la Pe es mostra extremadament freda, que és una peli que agrada més a les dones que als homes.... A mi em va agradar força i em va posar davant l’evidència de com soc d’afortunada de tenir al meu costat una persona de la que puc afirmar amb tota la meva ànima que m’estima i que sempre estarà al meu costat, que no li espanten els meus defectes i que vol veure’m feliç.

6 comentaris:

Utnoa ha dit...

Fa dies que tinc pendent anar-la a veure.

Mi vida sin mi i La vida secreta de les paraules em van emocionar molt.

Em fa contenta que puguis sentir aquesta seguretat respecte la teva parella! Per això no em posaré catastrofista! jeje

ens llegim!!
(ara entraré al teu blog de cuina...)

estrip ha dit...

l'aniré a veure, tot i no ser gaire fan de la noia aquesta que li diuen pe.

Anònim ha dit...

Utnoa, estrip: Moltes gracies per voler possar-vos sota el meu plugim

horabaixa ha dit...

Hola,
Ving del blog de l'striper. M'ha agradat el nom del teu. I m'agradat molt el comentari que has deixat referent a enamorar-se en un PC.
Acabo d'entrar aquí i ara es tard. Però m'hi trobo a gust, el poquet que he vist.
Demà més.
Gràcies per haber-te trobat

Jesús M. Tibau ha dit...

Una pel.lícula que tinc ganes de veure

Anònim ha dit...

Em fa molta il.lusió que de mica en mica passin per aquí gent nova. Benvinguts a tots i espero continuar gaudint de la vostra companyia, també a través dels vostres blocs. Llàstima que el dia només tingui 24 hores. Gràcies a tots.