dimarts, 11 de novembre del 2008

FACEBOOK




Jo també he caigut a la xarxa. M’he passejat pel facebook i he trobat vells i nous coneguts. Mira que arriba a haver-hi gent al món! amb noms i cognoms, i també amb alies, amb cares i ganyotes de tota mena.

A mi també m’han arribat comentaris despectius amb relació a la gent que s’apunta: què quines ganes de trobar-te al company de classe que t’havia amargat la bàsica, o aquell altre que sempre anava absorbint mocs, o aquell penques que sempre et gorrejava tot el material....

A mi m’ha fet gracia trobar gent del cole. A més que és una lliçó de realitat de primer ordre, en el sentit que no cal fer-se mala sang quan veus que els anys passen i passen per a tots. Deixar de veure a una persona quan tenia 13 anys i tornar-li a veure el careto gairebé “quarenton” et posa les neures a lloc.

QUE NO ES POT FER MÉS (a veure si cridant ho aprenc d’una vegada)

4 comentaris:

Josep B. ha dit...

Estàs com Plugim? Jo també em passejo de tant en tant.

Anònim ha dit...

Ja ho sé que et passeges ja t'he trobat i veig que tens molts amics blocaires. I no, no ho faig com a plugim

Ana Carles ha dit...

Jo també hi estic però no acabo d'agafar-li la gràcia... em quedo amb els blogs, personalment m'agraden més.
Un petó!

Anònim ha dit...

Doncs a mi m'agrada força. El millor: els grups. M'he fet del grup d'amics de "L'ofici de viure" el programa de Catalunya radio. Es força actiu i està al dia de tot d'actes i informació d'eines que m'ajuden a estar bé. T'ho recomano.