divendres, 17 d’abril del 2009

DILEMA MORAL


Durant mesos he anat arrossegant un dilema moral que em neguitejava i que per fi m’he atrevit a solucionar. Resulta que em relacionava per internet i a la vida real amb una persona que desconeixia la meva "doble personalitat". No sabia que era la mateixa persona (o algú molt proper). Al bloc era jo i a la vida real el mateix jo, amb cuirassa protectora.

Jo pensava que no era honest que aquesta persona no ho sabés, vés a saber per què, potser per que algun dia podria escriure alguna cosa a una desconeguda que si hagués sabut que en realitat no ho era no hagués compartit.

Ara sé del cert que tot el que vulgui compartir amb la plugim també ho estarà compartint amb la seva companya de tallats.

Darrerament he après que dintre del nostre cos hi ha 7 punts d’energia que anomenen (xacres) i que un d’ells, el cinquè, que localitzen a la zona del coll, afecta a tot allò que està relacionat amb la capacitat d’expressió, amb com ens comuniquem amb els altres, com compartim pensaments, emocions, sentiments, neguits, il·lusions, amor....

De mica en mica aprenc a expressar-me i el que és millor a que això no em produeixi inseguretat ni por. Malgrat que avui tingui mal de coll.



.

4 comentaris:

horabaixa ha dit...

Hola Plugim,

En cada escrit dels teus m'hi estaria estona parlant-lo i comentant-lo. En ells, hi ha una part que em resulta propera.

Potser algún dia.

Una abraçada

Anònim ha dit...

Anònima dels llibres: segur que la persona aquesta estarà molt contenta de que li hagis dit, jo ho estaria! perque demostra que ets una persona honesta i que t'aprecies aquesta persona i que has respectat la seva intimitat deixant d'escriure per si ell o ella t'explicava coses que si hagués sapigut quí eres a la vida real, potser no t'hagués explicat.
Com sempre començo a enrotllar-me i no vull!,...aquesta història és digne de pel·licula,...
Espero que et vagi molt bé amb la persona companya de tallats!

lakmi ha dit...

Aiss quan identificada em sento amb les coses que dius jaja...

Bueno doncs m'alegro de que haguis donat el pas...

Que vagi be!

plugim constant ha dit...

Moltes gràcies per ser-hi