dimarts, 1 de juny del 2010

ESTIU 2010

Ja el tenim aquí! El nou espot d"Estrella Damm" i la seva nova proposta a cançó de l'estiu. Sincerament, a mí m'agradava més la de l'any passat, i pel que fa al video aquest és molt més "moralista" que l'anterior. L'any passat un noi s'ho feia amb dues noies i al final "tocava el dos" i en aquest tenim un noi que li costa tot un anunci lligar-se a la noia.

El que és important és que ja ha arribat l'estiu, (al menys el que fa referència a l'ambiental)i amb totes les coses bones que porta amb éll: els gelats, les terrassetes per fer la cervesseta, el temps a l'aire lliure, les remullades al mar i a la piscina i sobretot les vacances,... les sommiades i esperades vacances....

Bon estiu a tots!

6 comentaris:

Sergi ha dit...

La cançó la trobo igual d'enganxosa i la sentirem igualment mil cops. Però l'anunci m'agrada molt més el d'aquest any. M'agrada que al noi li costi, i m'agrada l'evolució de la noia!

Ana Carles ha dit...

Es veritat, la cançoneta s'enganxa igual... jo ahir la cantava tot el dia. Respecte al contingut, és molt típic i tòpic, no està mal però no és dels que més m'agraden.

òscar ha dit...

La cançó, a còpia d'escoltar-la a arreu, acabarà enganxant com la de l'any passat.

Sembla que el començament d'estiu (l'estimat estiu) és l'anunci de l'Estrella enlloc del primer bany, Sant Joan o la primera birreta en una terrassa.

Elena ha dit...

No vi el video del año pasado... luego no tengo referencias, pero al pasear por tu blog he podido disfrutar del video de este año. La historia es lo de menos, lo realmente llamativo son los paisages, la escena de la noche de San Juan, y lo pegadizo de la música, gracias por compartirla.

xavi ha dit...

...he vingut fins aquí de rebot..però be mai esta malament fer una cervesa ...

Sobre l'anunci, no deixa de ser una còpia barata de l'any passat, o millor dit exprimir l'idea.

horabaixa ha dit...

Hola Pluguim,
Ja se que fa molt que no apareixes per aqui. Ahir en un BUS vaig veure el titol d'una pelicula "Pluja Constant".

Espero estiguis bé.

Una abraçada