dijous, 19 de novembre del 2009

RELATS CONJUNTS: FESTA


Sí home per festes estic!

Si no dono l’abast: entre la feina, els nens i la família ja no tenia temps per a res. I ara, com que no en tenia prou, he tornat a reprendre els estudis que feia anys vaig deixar aparcats: He tret la pols a les neurones i estic provant a veure si encara funcionen les connexions de la memòria, el raonament analític, la comprensió lectora i fins i tot la capacitat de resoldre problemes heurístics...... I tot per voler canviar de feina.

Sí, sí, ja ho diuen.... : "els temps de crisi són una oportunitat magnífica" però jo de moment em quedo sense festa..

Felicitats Relats Conjunts
.

2 comentaris:

Sergi ha dit...

No, no, per més feina i ocupacions que tinguis, a aquesta festa no s'hi pot faltar. Ai, però si ja hi has vingut. Perfecte!

horabaixa ha dit...

Hola Pluguim,

Sort que estàs amb aixó dels relats conjunts. Feia dies que no veia res nou.

Original.

Una abraçada