dijous, 17 de desembre del 2009

RELATS CONJUNTS: BRATISLAVA


- A Bratislava? Què t’has begut l’enteniment? Però què se’ns ha perdut allà? Quan et vaig dir que em feia il.lusió uns Nadals Blancs no pensava en Bratislava precisament.

- Jo m’esperava anar algun lloc prop dels Alps o almenys a alguna capital europea una mica romàntica ...... com ara Viena. No queda lluny de Bratislava i com a mínim podríem anar a sentir el Concert d’Any Nou que sempre fan per la tele.

- Però, que carai es pot fer a Bratislava a banda de passar un fred de mil dimonis? Segons el Google hi ha un petit centre històric i algun castell més o menys turístic però, no podries haver pensat en un lloc menys original, carinyo?

Bon Nadal a tots i MILLOR ANY.
.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi em sembla que deu ser molt romàntic, Bratislava...

Bon relat i Bones Festes!

Sergi ha dit...

Hehehe. Dones, sempre us esteu queixant! És broma! Bon relat.

Vanessa ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Vanessa ha dit...

Bon post! No m'importaria passar algún Nadal a Bratislava...

Elfreelang ha dit...

Viena està prou bé però perquè no Bratislava ? A dotze graus sota zero donen ganes d'estar ben juntets...bon relat

fanal blau ha dit...

Doncs jo quan l'he llegit he pensat el mateix que ha escrit la Vanessa...no m'importaria gens!!!
Bon relat!

horabaixa ha dit...

Hola Plugim,

Bratislava........ sona bé. Després de llegir-te, ho tindre en compte.

Una abraçada molt forta i bon nadal

Mireia ha dit...

dona, segur que és un Nadal diferent, no? gelat sí però diferent. Bona hsitòria

Pd40 ha dit...

A mi m'agrada viatjar així que, pq no? De vacances el fred es viu diferent :$

Igualment, bon any nou!

plugim constant ha dit...

Estic d'acord, qualsevol lloc és bo per estar-s'hi si ens sentim bé. Millor any. Gràcies per passar per aquí.

kweilan ha dit...

Si estàs amb la persona adequada, Bratislava pot ser el lloc més bonic del món. Bon any!