diumenge, 18 de maig del 2008

PREMI



Una persona que des de bon començament, i sense coneixem, m’ha ajudat a engegar el meu espai, ara m’ha fet una “aclucada d’ull” en forma de “premi”. M’ha fet molta il·lusió, però em va fer molta més la primera vegada que va entrar al meu bloc i em va fer un comentari, jo feia un temps que entrava al seu i li comentava i no m’atrevia a demanar-li la seva opinió sobre el que penjava al meu espai. Ell ho va fer per iniciativa pròpia“ i em va regalar un moment molt especial per mi. Gràcies skorbuto.

Ara m’agradaria també fer la mateixa aclucada d’ull a uns pocs amics que també tenen la paciència de tant en tant de visitar-me i als que també visito. Tots ells em sembla que comparteixen amb mi la condició de novells en aquest món. I per això traspasso el gest a:

L'arquer: algú que no perd la il·lusió per avançar cada dia en el difícil art de tocar el violí, les seves cròniques de cada classe són autèntiques lliçons magistrals.

L'Anna (Xada): una de les primeres persones amb les que em vaig relacionar en aquest mitjà i que em va donar el seu suport en un moment difícil. Té el seu bloc una mica abandonat, a veure si això li serveix d’empenta per que ens expliqui coses noves, i si no, doncs quan ella vulgui.

Horabaixa : per que m’ha sorprès tant la seves ganes de coneixem que m’ha commogut. Ja sé que li han premiat en varies ocasions, però voldria agrair-li d’aquesta manera el bé que m’ha produït el seu interès. A més que té un talent increïble que transmet en els seus poemes.

Utnoa: novella també en aquest món i que em sembla que no li han premiat mai, així podrà experimentar una nova sensació. També m'identifico molt amb el que escriu.

9 comentaris:

horabaixa ha dit...

Hola Plugim,
Potser hem intercanviat el pensament? Em pots fer una visita?

(per més detalls entra despres en el de Maria Jesús)

Gràcies

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Doncs en un blog és de les primeres coses que cal aprendre, perquè la hipertextualitat és precisament una de les diferències principals amb el text escrit en paper.

Plugim, si fas els articles amb l'editor del Blogger (segur!, quina pregunta!), tens diverses finestretes: la del títol, la de les etiquetes, el cos del document i hi tens també una barra d'eines.

En aquesta barra d'eines, hi ha una icona, que si hi poses el cursor al damunt et dirà "enllaç" o alguna cosa semblant (depèn de l'idioma que tinguis triat al Blogger) i et permetrà posar un títol i un URL. Té una forma una mica estranya: damunt d'una bola de tons verds que podria ser una bola del món hi ha dues baules de cadena enllaçades, com si volguessin simbolitzar un signe d'infinit.

Abans, cal que hagis seleccionat el text que vols vincular a aquest enllaç.

Fer-ho així fa que el text quedi més endreçat, sense aquelles codificacions que de vegades tenen les pàgines web i sense que se't desconfiguri el blog, perquè de vegades aquestes adreces són molt llargues, ocupen més d'una línia i desquadren les finestres del blog.

Per tant:

1. Selecciona la paraula o frase del text que vols que sigui un hiperenllaç.
2. Amb el text seleccionat, clica la icona de l'enllaç de la barra d'eines.
3. Emplena els camps de títol i URL (en el camp URL no t'oblidis de posar "http://" i les "www" si hi escauen).
4. Accepta. I ja està.

I ànims, que tots hem estat aprenents algun cop!

Salutacions cordials des de Vallromanes

Víctor
[Raons que rimen]

PD.: Un altre dia t'explico com posar enllaços dins els comentaris. ;-)

plugim constant ha dit...

Moltíiiiisimes gracies Victor. Com pots comprovar les teves indicacions m'han resolt el problema. Ja havia deduït que l'icona que descrius servia per això, però no marcava previament la paraula a enllaçar. Estaré amatent a noves classes magistrals. Salut!

estrip ha dit...

felicitats, funciona això de la llei de l'atracció eh!!!!

Anònim ha dit...

Jo encara no m'atreviria a dir tant però la veritat és que darrerament he experimentat sensacions més que possitives i una d'elles és veure com els altres et volen ajudar i donar suport, gràcies per passar per aquí

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Utnoa ha dit...

Moltes gràcies!!

M'ha fet molta il·lusió el premi.

Però tinc alguns dubtes pel que fa a aquest tema... representa q l'he de penjar al meu blog..?

M'has fet molt contenta amb el premi. Gràcies per llegir-me!

Anònim ha dit...

De res utnoa, celebro que t'hagi fet il.lusió ara el costum diu que ho has de donar a 5 persones més a través d'un article en el teu bloc i si vols, possar-te'l com a decoració en el teu espai. Jo no en sé gaire però si ho vols fer i no saps com estic a la teva disposició.

Ana Carles ha dit...

Hola Plugim.
Jo això dels premis no sé massa com va, vaig una mica perduda. Representa que ara m'has donat un? I ara el tinc que donar a 5 persones més?. Em sembla que no em passejo per massa blogs ja que als qui li puc donar ja en tenen, em sobraran premis i tot ;)